Általános kérdések
- Kézpénz
- Bankkártya (kártyás, telefonos érintés)
- Utalás
Hozott anyagból nem dolgozunk! Ez alól nem teszünk kivételt semmilyen esetben! Tehát a válasz: NEM!
Igen, egyedi kedvezmények, a gyári alkatrészekből is!
VW csoport autóinak garancia időben való szervizelésének feltételei
- Mint minden új autó értékesítésekor, az ügyfelet tájékoztatják a szervizelés részleteiről, és a garancia feltételeiről.
Ezért szükséges a szigorú feltételek betartása, betartatása:
- : A szervizhatáridő, (ami a kijelző szerint) semmilyen esetben nem lehet túl lépni, még 1 nappal, ill. 1 km-sem!!!
- : Csak kizárólag Gyári alkatrészeket lehet használni, amit biztosítunk, Szervizünk rendelkezik Hivatalos Márkaszerviz alkatrész megállapodási szerződéssel.
- : Csak gyárilag előírt kenőanyagot használunk, gyári norma alapján.
- : Minden szerviz, olajcsere szerviz, ellenőrző szerviz, kiegészítő szerviz, gyári karbantartási lista alapján végezzük , amelyhez kizárólag az alvázszám, és az aktuális km szükséges.
- : Digitális szervizkönyvben rögzítésre kerülnek az elvégzett szerviztevékenységek, amit a későbbiek folyamán minden márkaszervizben leinformálható.
- : A munkapozíciók elszámolása gyári normaidő adatokkal kerül elszámolásra, természetesen a szervizünk óradíjával.
- : A munka végeztével az ügyfélnek átadva: Szervizigazolás (digit. Bejegyzés), karbantartási lista, munkalap amely tartalmazza a tételes alkatrész listát, illetve a munkapozíciókat, valamint a számlát.
NEM!
Csak telefonon, vagy üzenetben egyeztetett időpontban tudjuk fogadni!
Csak telefonon, vagy üzenetben egyeztetett időpontban tudjuk fogadni!