Gyakran Ismételt Kérdések

Általános kérdések

  • Kézpénz
  • Bankkártya (kártyás, telefonos érintés)
  • Utalás
Hozott anyagból nem dolgozunk! Ez alól nem teszünk kivételt semmilyen esetben!
Tehát a válasz: NEM!
Igen, egyedi kedvezmények, a gyári alkatrészekből is!
VW csoport autóinak garancia időben való szervizelésének feltételei - Mint minden új autó értékesítésekor, az ügyfelet tájékoztatják a szervizelés részleteiről, és a garancia feltételeiről. Ezért szükséges a szigorú feltételek betartása, betartatása:
  1. : A szervizhatáridő, (ami a kijelző szerint) semmilyen esetben nem lehet túl lépni, még 1 nappal, ill. 1 km-sem!!!
  2. : Csak kizárólag Gyári alkatrészeket lehet használni, amit biztosítunk, Szervizünk rendelkezik Hivatalos Márkaszerviz alkatrész megállapodási szerződéssel.
  3. : Csak gyárilag előírt kenőanyagot használunk, gyári norma alapján.
  4. : Minden szerviz, olajcsere szerviz, ellenőrző szerviz, kiegészítő szerviz, gyári karbantartási lista alapján végezzük , amelyhez kizárólag az alvázszám, és az aktuális km szükséges.
  5. : Digitális szervizkönyvben rögzítésre kerülnek az elvégzett szerviztevékenységek, amit a későbbiek folyamán minden márkaszervizben leinformálható.
  6. : A munkapozíciók elszámolása gyári normaidő adatokkal kerül elszámolásra, természetesen a szervizünk óradíjával.
  7. : A munka végeztével az ügyfélnek átadva: Szervizigazolás (digit. Bejegyzés), karbantartási lista, munkalap amely tartalmazza a tételes alkatrész listát, illetve a munkapozíciókat, valamint a számlát.
Ha további kérdése van kérem írja meg, és küldje el .
NEM!
Csak telefonon, vagy üzenetben egyeztetett időpontban tudjuk fogadni!

Fontos dokumentumok

Megválaszolatlan kérdése maradt?


Mit mondanak rólunk ügyfeleink

Kérdése van, vagy időpontot akar foglalni?